❗ Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Перед відправленням ми ретельно перевіряємо та пакуємо кожний товар, щоб Ви отримали продукцію Ani у належному стані. Кожне відправлення застраховано на повну вартість товару. При отриманні замовлення Вам необхідно обов’язково:

  • розпакувати посилку,

  • уважно оглянути товар,

  • переконатися у відсутності візуальних пошкоджень та дефектів,

  • перевірити комплектацію та відповідність замовленню.

Якщо Ви виявили:

  • порушення цілісності товару,

  • механічні пошкодження,

  • невідповідність комплектації чи параметрів товару,

То відмовтеся від одержання відправлення і залиште товар у відділенні служби доставки. Ми обов’язково розв’яжемо проблему й замінимо товар безкоштовно.

Претензії щодо зовнішнього вигляду, пошкоджень чи комплектації приймаються тільки при отриманні товару. Після забору замовлення з відділення або після отримання товару при адресній доставці магазин не несе відповідальності за можливі пошкодження або неповну комплектацію.

📌 Ризик пошкодження або втрати товару переходить до покупця з моменту передачі замовлення службою доставки.

‼️ Якщо Ви не перевірили товар під час отримання — ми не можемо гарантувати вирішення спірної ситуації на Вашу користь.