❗ Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Перед відправленням ми ретельно перевіряємо та пакуємо кожний товар, щоб Ви отримали продукцію Ani у належному стані. Кожне відправлення застраховано на повну вартість товару. При отриманні замовлення Вам необхідно обов’язково:
-
розпакувати посилку,
-
уважно оглянути товар,
-
переконатися у відсутності візуальних пошкоджень та дефектів,
-
перевірити комплектацію та відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили:
-
порушення цілісності товару,
-
механічні пошкодження,
-
невідповідність комплектації чи параметрів товару,
❗ То відмовтеся від одержання відправлення і залиште товар у відділенні служби доставки. Ми обов’язково розв’яжемо проблему й замінимо товар безкоштовно.
Претензії щодо зовнішнього вигляду, пошкоджень чи комплектації приймаються тільки при отриманні товару. Після забору замовлення з відділення або після отримання товару при адресній доставці магазин не несе відповідальності за можливі пошкодження або неповну комплектацію.
📌 Ризик пошкодження або втрати товару переходить до покупця з моменту передачі замовлення службою доставки.
‼️ Якщо Ви не перевірили товар під час отримання — ми не можемо гарантувати вирішення спірної ситуації на Вашу користь.